22.6.07

Tiden går....

Sikke tiden flyver afsted. Jeg er begyndt at skrive dagbog på SD, så bloggen hænger lidt efter for tiden.
Mit fokus er pt på maden og vægttabet - og indtil nu er der røget 1,7 kg af - nu mangler jeg lige 300g for at nå den magiske grænse.
Lige for tiden er jeg lidt nede - krise - men har ikke lyst til at skrive om det - ikke lige nu i hvert fald.

I dag skulle jeg lige ha en lille lur mens Anna sov formiddagslur - jeg vågnede 2 timer senere. Så nu er jeg nok frisk i aften.... Mangler også at lave kort til Iben og Jens.
I morgens skal vi nemlig til Næstved og holde Sankt Hans med hele familien - Lars, Signe, Christian og Jonas er hjemme fra England og Jens og Iben og Nikolaj kommer også - Iben har fødselsdag i morgen, så det skal jo også fejres. Drengene glæder sig til at lege med fæter Christian og se bål... mon de kan holde så længe???
Og så skal vi se fætter Jonas - fætteren vi intet forhold har til. Vi har kun set ham 2 gange - måske 3. Og om ca 14 dage fylder han 1 år....
Nu kalder aftensmaden - Lars kommer først hjem 19.15, så den hænger på mig....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg en kommentar - det gør mig så glad :-)