5.6.07

What a day...

Hold fast hvor har drengene prøvet grænser af i dag - og vi er godt våde på ryggen. Hvis den ene ikke har lavet ballade så har den anden og de har ikke hørt efter, jeg ku blive ved.... Kl. 19 var det i seng, men ingen af dem sover endnu. Tilgengæld har de været på besøg i hinandens senge, fjollet, spildt vand over hele gulvet, børstet tænder med hinandens tandbørster....kunne igen blive ved. Nu ligger Oskar i vores seng ved siden af Lars. Anna sover heller ikke,- men nu ligger de da alle horisontalt ;^)

Vi har ordnet indkørslen i dag - tror vi har fyldt 15-20 sække, som nu pynter ved vejen. Nabopigen hjalp med at fylde sække, så det var fint - dejligt med lidt hjælp fra den kant!

Jeg har fået bestilling på et bryllupskort, så jeg er ved at finde min kreativitet frem, men det går langsomt. Især når det pludselig SKAL være med navne+dato+bryllupskort....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg en kommentar - det gør mig så glad :-)