13.8.07

Ansøgning og fodbold

Ja - min ansøgning kom afsted i dag. Spændt på om jeg hører noget fra dem. Har søgt som jobkonsulent i Kbh kommune - et projekt om at få matchkattegorier 3+4 i alderen 18-30 ud på arbejdsmarkedet - mangfoldigheden. Jobbet varer fra 1.10.07-31.12.08, hvilket vil sige, at specialet skal holde endnu en lille pause, eftersom det er en 37 timers stilling - dog med flex mulighed - ellers kunne vi vist heller ikke få det til at gå op, så meget som Lars arbejder pt. Det har været en del åben-luk vagter på det sidste pga ferie og mangel på nøglefolk (dem, der kan åbne/lukke).

Og så har soccermom været til fodbold i dag med 3 unger. Anna sov 14.30 og sov stadig kl 16, hvor jeg tog hende fra barnevognen over i cykelstolen - afsted til børnehaven og videre til SFO'en og så til fodbold. Havde mad, drikke og tæppe med så Anna og Oskar ikke blev kropumulige.... Da vi kom hjem, var kl blevet 18.20 - Oskar var træt og Gustav ikke særlig sulten. Anna spiste dog fint - madøre! Anna sov kl 20 og drengene 20.15, så det gik fint. Indtil Anna ved 21 tiden begyndte at græde hel vildt. Hun var utrøstelig - ville gerne sove på min arm, men blev igen urolig, så efter ½ times tid fik hun lidt panodil (tror det har været en tand...) og faldt hurtig i søvn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg en kommentar - det gør mig så glad :-)