11.9.07

Legetid

Ja - legetid for os alle på forskellige måder:
Anna var i legestue i dag og da vi havde været der 1times tid vinkede jeg farvel. Det var da de skulle have lidt brød og noget at drikke, så Anna lagde vist slet ikke mærke til jeg gik. Jeg cyklede hjem og hentede bilen, så hun bare kunne falde i søvn på vej hjem. Da jeg kom tilbage, opdagede hun mig slet ikke. Og Susan kunne fortælle, at jeg faktisk ikke havde været savnet, - hvilket jo var fint nok. Tror der gik 10 min før Anna opdagede mig ;^) Lidt efter var der musik for de små med Kirsten fra Musikskolen, hvilket kun fangede Anna i starten - så gik hun på jagt efter rasleæggene.... Kl.10.30 da musiklegen var slut, takkede vi af og kørte hjem. Anna sov efter vi havde kørt 2 min i bilen...

Oskar har haft en kammerat med hjemme, hvilket er gået lidt vildt for sig men fint nok. De havde dog lidt svært ved at finde på noget at lege indenfor, men da de først kom ud i haven, var der ingen problemer.

Gustav var med en klassekammerat hjemme og det var gået super godt. Gustav ville slet ikke med Lars hjem - han smed sig på gulvet og hylede fordi han skulle hjem - som om det hjalp...

Jeg har fået monteret alle mine nye stempler....ikke ringere end 14 stk!
Nu skal jeg ned og høre De 3 Tenor på DR2 og lege med stempler.

Lars har fridag i morgen så der kan han lege....øhh, løbe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg en kommentar - det gør mig så glad :-)