14.11.07

God dag - trods alt

Danmark fik ikke ny statsminister - øv.
Men dagen er alligevel blevet god:
Jeg var nemlig til jobsamtale i formiddags, hvilke gik over alt forventning. Vi snakkede om mig, etnologi, stillingen, valget, problemer man kan støde på mht jobbet, arbejdstider mm
Det var via et rekrutteringsfirma, så hun ville sende ansøgningen videre idag :o)
Lønnen vidste hun ikke lige så meget om,- men man får vist løn efter ens uddannelse, så specialet skal bare gøres færdigt nu! Men alt over 0,- i indtægt er fremskridt ;o)
Arbejdstiderne hedder 8-15 man-ons, 8-18 tors og 8-14 fre så jeg kan da fortsat hente ungerne tidligt :o) Det blir straks værre om morgenen - især når jeg er alene.... Men problemer er jo til for at blive løst.

Anna er hjemme igen i dag da hun kastede op i går aftes og havde feber. Men hun er tilbage som sig selv i dag. Men det er fint vi har haft hende hjemme idag så hun er lidt mere modstandsdygtig overfor nye vira. Så i morgen skal alle tilbage på arbejde. Og jeg skal skrive så det står ud af ørene - er top-motiveret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg en kommentar - det gør mig så glad :-)