11.12.07

Udfordring

Jeg er blevet udfordret af Christine - min svenske stempel pusher:
Jeg skal skrive en ønskeseddel med 7 ønsker og udfordrer 7 andre bloggere.

Tja - det er jo december, så ønsker er der nok af, men når det nu er i det virtuelle rum, vil jeg løfte den fra de materielle goder, som vi alle i bund og grund har nok af - bare i det vi sidder ved en computer.... Here we go:
1: Et værdigt liv for alle
2: Mine børn er lykkelige og trygge
3: Et langt, godt liv med min mand
4: En smuk solopgang i morgen
5: Duften af nyfødt baby i min næse igen
6: At specialet glider til aflevering 30.januar
7: Et godt familieliv - også når jeg starter job

Jeg udfordrer 7 bloggere, som jeg næsten dagligt tjekker ud:
Cecilie, Helena, Gitte, Diana, Therese, Anna/Heffaklumpen, Linda
Håber I er med på den -så kan vi komme rundt på nye bloggs og hente inspiration....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg en kommentar - det gør mig så glad :-)