4.12.09

1 stk død computer

Ja, sådan en har vi. Strømforsyningen gik i stykker i weekenden, så vi har været uden compuer og internet i snart 1 uge.
Jeg var dog i sommehus mandag til onsdag, så jeg har ikke savnet det. Faktisk er det helt rart ikke at høre på drengene slås om computertid - og internettet har stjålet meget tid. Men det finder man jo først ud af, når det er væk.
Jeg sidder pt hos svigerforældrene og skriver - og de har internet....

Tandlægen blev besøgt i mandags efter 3 års fravalg. Og det var ikke sjovt! I går fik jeg lavet rodbehandling - av av - og den skal laves færdig næste mandag. Men men men hvor var det godt jeg skiftede tandlæge. Hun fortæller mig på forhånden hvad hun vil gøre/lave og fortæller undervejs hvad hun gør. Og så giver hun et overslag på prisen, så man ikke bliver overrasket. Dejligt når man er studerende uden SU....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg en kommentar - det gør mig så glad :-)