1.2.10

Det var den weekend

Weekenden er slut - og den fløj afsted. Og øv for det.

Jeg fik skrevet begge dage, mens manden tog børnene med på kælkebakken, men jeg synes slet ikke jeg har haft weekend.

Manden brokkede sig fredag over alle min scrap/kort ting fyldte så meget, så fluks oprettede jeg en salgsblog med alle mine ting - altså dem jeg nænner at gå af med. Tænker jo at Anna måske kan lege med stempler/papir/glimmer mm når hun bliver lidt ældre. Og nogle stempler er svære at gå af med end andre, så prisen er sat derefter - hvis de ikke vil give prisen, vil jeg gerne selv beholde dem....
Jeg tror snart jeg laver en kort mm salgsblog. Har stadig en del kort/flaskekort/bogmærker på lager, så de fylder jo også....

Strikketøjet er ikke rigtig vokset i denne weekend - men jeg har bestilt garn - både til "Sidelæns" og til en uld/bomuld fiona, som niecen skal have til sin fødselsdag - eller måske jeg kan få til en sidelæns. - Det er så rart når ungerne er så små, at det 1) går hurtigt 2) ikke bruger så meget garn.
Jeg købte også uld/bomuld til en trøje til Gustav - han mangler. Nu skal jeg bare finde et mønster. Har lånt "Det er ganske vist..." af Annette Danielsen, så jeg må vise ham billederne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg en kommentar - det gør mig så glad :-)