6.3.10

Så blev det weekend igen

Så gik det hen og blev lørdag - ugen er fløjet, men jeg er blevet helt fortrolig med min beslutning om at droppe specialet. Jeg skulle bare have gjort det for 2-3 år siden....

Jeg har startet op på en sweater til Gustav. Klodshans af Annette Danielsen:

Strikkes af Geilsk Uld/bomuld, som er skøn at strikke med. Jeg er dog spændt på om jeg har nok garn - ellers må jeg hive fat i den lyseblå jeg også har købt.


I går var hele SFO'en lukkede pga pædagogisk kursus, så jeg og en anden forældre passede 8 0.klasse børn, hvilket gik over alt forventning. De var ude og lege i haven, legede med Lego, fik lidt at spise og så var klokken hurtig 16 hvor alle var blevet hentet. Absolut ikke sidste gang, hvis jeg har muligheden for det. Det var dejligt at se børnene lege på kryds og tværs.


Og så er det blevet til 3 ansøgninger i denne uge - den ene har jeg allerede fået afslag på. Men det kommer jeg nok til at opleve rigtig mange gange. Der bliver jo hver dag slået nye jobs op, så det er bare med at søge - og mine ansøgninger bliver da bedre for hver gang.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg en kommentar - det gør mig så glad :-)