9.4.10

Så meget for den opdatering...


Ja - så blev det igen ikke til noget.

Jeg har de sidste 14 dage været utrolig træt, så jeg er gået i seng med ungerne kl 20, hvilket ikke giver meget aften, hvor jeg normalt ser tv, strikker og skriver her...
Men selvom jeg sover meget, hjælper det ikke. Har prøvet at hive mig over og træne, men det resulterer bare i at jeg bliver supertræt og falder i søvn når jeg kommer hjem. Jeg falder simpelthen i søvn bare af at sidde i sofaen. Kan kun strikke 2 pinde, så lukker mine øjne....

Nå, det var den opdatering:

Påsken var skøn. Vi havde alle fri også dagene op til påsken, hvor vi gik gjort rent i hele huset og muget ud i det gamle legetøj, som faktisk bare stod og fyldte - det lettede en del at se alt det der røg ud.

Onsdag holdt vi børnedag: Først i svømmehallen, som de alle elsker. Det er dejligt at se de alle er blevet så fortrolige med vand. Derefter gik turen til Rødovre Centrum, hvor Sebastian og Louise kom og optrådte med Hulter til Bulter - et hit hos alle børnene. Vi stod i udkanten og sendte så børnene ind foran scenen, hvor alle de andre unger også sad. Men da forestillingen var færdig, gik alle børn over til deres forældre eller over til autografbordet....bare ikke Anna.
Hun var bare VÆK!!!
Jeg prøvede at bevare roen - kiggede. sendte drengene ud for at kigge mens jeg blev hvor vi hele tiden havde stået...Manden var rundt og lede. Øii hvor havde jeg det dårligt. Tænk hvis nogen havde taget hende (ja man ser vel sine egne børn som det bedste i verden) eller hun bare stod og græd et eller andet sted..... Hun var væk i ca 10 min hvilket var på vippen til hvad jeg kunne klare.

Manden fandt hende ved Informationen. Hun var lige blevet afleveret - én havde fundet hende i Magasin (man har vel stil). Da hun ser sin far siger hun bare. "Hej far". Hun havde ikke opfattet at hun havde været væk og var ikke ked af det eller noget. Hun havde set hele showet og var så bare gået ud til den forkerte side efterfølgende. Men PUHA hvor var moren lettet!

Gustav var i højt humør





I Påskedagene var vi på familiebesøg, hvilket var hyggeligt - jeg kan mærke jeg er lettere i sind og forårets lys hjælper jo også på både sind og humør.


Efter påske var Gustav syg med roskildesyge, så begyndte jeg at være skidt - så gik den weekend og søndag og i går var Oskar nede... Nu venter vi bare på Anna og manden. Håber de slipper.


Påsken var dejlig lang og ferien var tiltrængt - altså at være sammen alle sammen, selvom drengene var mest hos legekammerater eller på legepladsen. Men det var dejligt at få ryddet op, slappet af, sovet længe, været sammen etc


Gustav løb 3.2 km på 15.oo min !!!

Anna og kusine Alberte hyggede sig hos mormor

Sommerhusturen bød selvfølgelig på en gåtur til stranden

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg en kommentar - det gør mig så glad :-)