4.5.10

Nyt nyt nyt

NYT GARN

Jeg har bestilt garn. Er spændt på kvaliteten, men det skulle være a la Holst/Ovis garn. Det er 500 g så nu er jeg snart klar til at gå i gang med Folklore.

Hvis det lever op til mine forveninger, er det ikke sidste gang jeg bestiller i udlandet - det er jo meget billigere end herhjemme







NYT STRIK

Og så har jeg fået strikket lidt mere på min sommervamsede top - eller pullover til efteråret: Jeg har desværre ikke kunnet finde garnet igen, så jeg må bruge de 3 farver jeg har...














NY FRISURE
Jeg har såment bare sat håret anderledes end ellers ;o)
Men jeg er gået igang med kampen mod vægten igen.
Jeg afprøver madlog og så må jeg se om det virker. Jeg ved jo fra tidligere hvad der skal til: færre kalorier ind end der bruges. Ikke et svært regnstykke, men svært at holde



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg en kommentar - det gør mig så glad :-)