9.7.10

Ved at være mig selv igen

I eftermiddag kommer Gustav hjem efter 6 dages koloni.
Sidste weekend var vi jo helt amputeret - Anna i sommerhus fredag til mandag + Oskar i England lørdag til tirsdag og Gustav på koloni søndag til fredag.

Da vi havde afleveret Gustav ved bussen og vinket farvel, tog Manden og jeg s-toget med cyklerne til Kbh, hvor vi spiste brunch i laaaaaang tid. Cyklede rundt i byen, havde fødderne i springvandet, kørte gennem Kastellet og endte på Østerbro.
Det var så underligt ikke at have børnene med - ikke at skulle holde øje med nogen.
Det bliver dejligt at få den sidste hjem! Og så står den på ferie. Vi tog godt nok forskud på glæderne i går. Var i centeret, hvor der skulle være et legeland - men hvor kan man dog blive skuffet..... Men en snegl fra bageren og hjem til vandballoner, som mor fylder, gjorde det hele godt igen. Nu har jeg så bare ondt i ryggen af at stå foroverbøjet for at fylde balloner. Men hvor er det skønt at se Oskar og Anna lege SÅ godt og uden problemer.
Appropos problemer - så skulle Oskar hente en malepensel i morges - jeg var på vej i bad og pludselig hører jeg et kæmpe brag og noget der falder ned. Mig splitternøgen ned ad trappen på 2 sek, - troede det var Oskar eller Anna der var faldet ned fra køkkenbordet. Anna græd og havde ondt på¨foden - den øverste skabslåge lå på gulvet og Oskar sad på køkkenbordet. Han var kommet til at løfte skabslågen af hængslerne med ryggen og lågen var så faldet ned over Annas fod. Puha og avav. Oskar havde store ridser på ryggen og Anna havde afmærkning af lågen på oversiden af foden, som hævede lidt og blev blå.
Så hurtig tøj på, forbi sfo med Oskar og skadestue med Anna. Heldigvis var der ikke sket noget - det var bare slaget, så nu kan vi holde FERIE.
Jeg kom til at være længe oppe i går. Tiden flyver når jeg strikker. Oskars hættetrøje ved at ligne en trøje. Jeg er igang med 2.ærme - det går meget lettere med snoninger/fletningerne nu. Mangler kun 3/4 ærme + hætte.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg en kommentar - det gør mig så glad :-)