1.9.10

Tålmodighed på prøve

Jeg tager det som en test af min tålmodighed.
Jeg har endnu ikke hørt om jeg har fået eller ikke fået jobbet - drømmejobbet, - så jeg tager det som gode nyheder at der ikke er et afslag. Men det er godt nok svært at holde hovedet og håbet højt.
De sidste 2 dage har jeg ventet ved telefonen - som dengang man var ung og en fyr havde lovet at ringe. Man har ingen indflydelse - og man kan ikke andet end at vente..... Irriterende!

I dag har jeg da fået strikket lidt og tog en lille lur med både telefon og mobiltelefon ved siden af mig ;o) Hvis nu....
Manden skal løbe DHL i aften, så jeg skal lige klare afhentning, fodboldtræning og fodboldkamp. Gustav kører med en kammerat til kamp og Anna og jeg skal så bare hente Oskar efter træning og køre ud og se Gustav spille. Så må vi finde en McD på vejen. Jeg håber bare vejeret holder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg en kommentar - det gør mig så glad :-)