22.1.12

Lidt alene-tid er skønt

Jeg har sendt resten af familien til klassefest i den stores klasse. vi fik invitationen sidste weekend - og jeg har altså brug for noget slappe-tid i weekenderne, når det går så stærkt som det gør pt på arbejdet.
Jeg meldte pas med det samme.
I dag kom jeg så på andre tanker...
Efter 1 time med den kvindlige BS, et bad og 3 timer for mig selv, kører jeg op på skolen og er sammen med alle de andre de sidste 2 timer af arrangementet.

PT er der 1 time til jeg skal afsted, så strikketøjet skal frem. Er gået igang med denne, som jeg skal strikke et par gange for Stinne. Den er så skøn at strikke - og har fået mine øjne op for perletrik. Det kan godt være det er lettere/hgurtigere at strikke glt, men perlestrik gir bare lidt mere - når man vel og mærke ikke er super vild med at strikke snoninger.
Jeg har også 2 egne strikkeprojekter som meget snart skal være færdige - det er tykke uldtrøje/-vest, så de skal være færdige inden foråret kommer....

I går var jeg på skojagt mens drengene var i skolebio, men uden held. Det væreste er at jeg har en ide om hvordan de skal være - og dét kan jeg ikke finde. Pokkers osse! Jeg må på tur til de små skobutikker i indre by. Ellers må jeg igang med at revidere min idé om de nye sko.
Egentlig har jeg sko - problemet er bare at mine ekstra kilo gør, at jeg ikke længere er så sikker på alle de høje hæle, som jeg plejede at være - jeg skal have en lidt lavere hæl nu. Fredag havde jeg taget de højhælede korte ruskindsstølver på - og smarte er de - men når man er FULDSTÆNDIG smadret i fødderne, når halvdelen af dagen er gået, er det ikke smart mere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg en kommentar - det gør mig så glad :-)