2.1.12

Så er hverdagen igang igen.
Og hvilken dag at starte med: ny lovgivning = mange telefoner = godt ør i hovedet. Med ca 100 telefoner i dag til mig alene, håber jeg på en 'rolig' dag i morgen.

Jeg havde forudset dette, så jeg vælger at lade træning være træning i dag - det må vente til onsdag aften.

Jeg er færdig med strikningen for StinneGorell, hvorfor jeg nu har fundet Cascade-trøjen til mig selv frem igen - jeg kan måske liiiiige nå det inden det bliver vinter. Altså hvis det blir vinter.
I hvert fald skal jeg til at blive færdig med alle mine halve strikkeprojekter, - kan mærke at de irriterer mig. Der er også nogle projekter, der skal trævles op, andre der skal sye sammen og foræres væk (eftersom mine drenge er blevet for store til dem),  - jeg hader bare at sy strik sammen....


Kan iøvrigt lige fortælle at Oskar er vokset sin storebror over hovedet, ikke meget men nok til at kuglen på bogen der hviler på drengenes hoveder, nu triller ned til Gustav = den laveste.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg en kommentar - det gør mig så glad :-)