12.1.12

Træt af telefoner...

Jeg har haft gang i rekommenderet breve på arbejdet i dag - det kan jeg fortælle tager sin tid.

Og så synes jeg bloggen mangler billeder!!!

Vores printer er pt pillet ned - vi er ved at overgå fra stationær til bærbar computer, hvilket ikke går så hurtigt som tænkt. Det er ikke let med 5mennesker på 93 KvM.
Der er en masse billeder på den stationære som skal flyttes og så skal vi finde kabler så kameraet kan unloades direkte til den bærbare.

Jeg glææææææder mig til weekend. Travlheden på arbejdet har sat sine spor. Ikke mærkeligt efter 3-400 kald so fare i denne uge. Jeg er træt i hovedet og har derfor heller ikke været til træning i denne uge.

MEN MEN MEN så sad vi her i eftermiddags og så gamle videoer - fra 2005-2006. Hold nu op hvor var jeg tynd. Og jeg kan godt komme derned ad igen! Der skal 'bare' gøres en indsats.Så nu er der revet gulerødder til i morgen = madpakken og lørdag7søndag skal der trænes udover at der skal fikses drenge værelse og så kom jeg vist til at love en tur  i svømmeren til ungerne....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg en kommentar - det gør mig så glad :-)