11.6.12

Har haft fornøjelsen af en syg datter i dag

Mig og blogs... Jeg indrømmer: Jeg er bedst til at være læser.

I dag har jeg haft fornøjelsen af at have Anna hjemme. Alt var klart til at komme ud ad døren i morges, da hun med gråd i stemmen siger: "det gør stadig ondt i halsen."
I går fik vi tømmermændspizza, hvor hun sad og nippede til maden - det plejer hun ikke! Ondt i halsen, ja ja, men ikke mere end det. Hun drak noget mælk og sov fint. Men morgenmaden i morges blev kun til youghurt. Jeg prøvede at lade som ingenting, men sætningen ovenover gjode jeg måtte ringe til chefen. Barn syg. lige den dag den nye vikar skal starte.... Nu må vi se hvordan hun har det i morgen.

Hvad man også kan bruge nettet til når man er syg:


På strikkesiden skrider min fars sweater frem - ryggen er færdig, og forstykket er næsten halvvejs. Min far har bestilt en lille lynlås i halsen og høj krave, så jeg skal lige regne lidt, da den oprindelige model ikke er med lynlås. Har ikke prøvet at lave slids før - måske der skal noget belægning på...





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg en kommentar - det gør mig så glad :-)