1.8.12

ØV hvor tager arbejdet altså meget af ens fritid :-)

Jeg drømmer om strik, nu hvor jeg er tilbage på arbejdet. - Især nu hvor vejret er til at sidde ude. MEN MEN MEN jeg skal ikke klage, jeg HAR et arbejde og har indtil nu kun haft positive kunder igennem telefonen :-)

Jeg glæder mig dog til at komme hjem og strikke og trække vejret godt ned i maven og nyde en kop kaffe mens ungerne lige falder ned og OL tørner frem på skærmen.

Oskar er på koloni denne uge og det går rigtig fint med Anna og Gustav. De skændes ikke så meget, men leger sammen - godt nok brydekampe i vores seng, men okay. Gustav nyder han ikke skal i skole og kan spille computer dagen lang, men han kommer da over i klubben hver dag, så han også ser andre mennesker.
Anna nyder SFO'en. Det er stadig nyt og nye veninder. I dag skulle hun med på tur til Frilandsmusseet, hvor jeg jo som cand-næsten-etnolog kunne fortælle hende lidt om de huse de skulle ud og se. Hun synes det var MEGET mærkeligt at dyrerne også boede inde i husene - altså sammen med menneskerne - men synes det lød rigtig godt at man boede sammen med sine bedsteforældre :-)

Nå 4½ time til fyraften, hvor der skal strikkes og en hygge-aften-tur i svømmehallen med næsten hele familien - det er jo piece of cake med kun 2 børn !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg en kommentar - det gør mig så glad :-)