25.5.13

Så kan jeg lidt igen

Det er længe siden - jeg har lige ligget syg 3 dage, de første 2 dage så meget at jeg end ikke strikkede...

Jeg har brugt hel formiddagen på at finde et egnede strikketøj som kan komme med på ferie: det skal være i bomuld, hør eller silke - eller en blanding og så skal det være sommerstrik. Men HVAD?
Overvejer meget en Coral af Isager, men hvilket garn - og hvilken farve.....

Jeg blev ikke klogere af at kigge hele Ravelry igennem - mit hoved kunne ikke rumme mere. Pause.

Jeg var ude at købe ind - og hvad ser jeg : "A piece of cake" til 30,-

Nu sidder jeg og savler over lækre kager/tærter/brød mm - og glæder mig over Oskar snart har fødselsdag - så skal der bages!

1 kommentar:

  1. Der er nu ikke noget som at få en fed kogebog, eller bog i det hele taget, til ingen penge. Dejligt med ny inspiration, før en børnefødselsdag. Her har den stået på Missisipi Mud Pie i flere år:( Adr!
    Jeg har svaret dig omkring Cotton Viscose i tråden:)
    Kh. Dorte

    SvarSlet

Læg en kommentar - det gør mig så glad :-)