9.4.07

BARNEVELSIGNELSE

Så blev Anna barnevelsignet. Det var i Korskirken i går, hvilket gik fint. Velsignelsen foregik helt i starten hvorefter der var børnekirke. Jeg gik med Anna og drengene derover, hvor der blev sat en film på (Prinsen af Egypten), sat duplo-klodser frem, fundet sakse, papir, tusser mm frem til påsketegninger. Drengene spillede bordfodbold, da jeg gik ned i krybben og lavede mad til Anna.
Hun kom op i en gammeldags højstol og synes det var SÅ fedt at komme op at sidde. Det var ikke så meget mad hun ville ha, så hun fik lidt mælk hos mig og så gik vi op i kirken igen. Men vi nåede kun at være der 10-15 min så var hun lidt for snaksagelig (ikke smart under nadver) så jeg gik over til drengene igen. De var ved at klippe-klistrer og kort efter var gudstjenesten slut og vi skulle hjem og sørge for frokost til hele familien.

Jeg havde stået i køkkenet hele lørdagen - stort set, men manglede lige salat og lune maden lidt i ovnen. Desværre regnede det lidt, så ungerne var mest inde, men det gik ok. Gustav havde ryddet flot op på deres værelse om lørdagen, så de kunne lege og være dér. Vi var 'kun' 22 og så 'manglede' vi endda Lars, Signe, Christian og Jonas, der bor i England nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg en kommentar - det gør mig så glad :-)