11.4.07

Endelig overgav hun sig

Anna er endelig faldet i søvn. Hun vågnede 15.30 fra eftermiddagsluren, hvorefter hun plejer at holde i 3 timer. Hun fik vælling 18.30 og var ved at falde i søvn. Men så snakkede Gustav lidt og PLING, så var hun vågen igen. Jeg læste godnathistorie for Gustav i vores seng mens Anna blev aet på kinden og hun var igen ved at falde hen, men så ikke alligevel. Gustav gik ind i sin egen seng og faldt i søvn, mens jeg kæmpede lidt videre med Anna.
Her kl.20 overgav hun sig så endelig.
Men hvor har jeg dog dårlig samvittighed overfor drengene - Anna sluger al tiden her om aftenen....
I dag faldt Oskar så i søvn på sofaen kl 17.30, men der er ikke meget tid til hygge og godnatlæsning når man har alle 3 unger alene.
Måske jeg skal satse på at holde Anna kørende lidt længere og så starte med drengene - godnathistorie+ tandbørstning mm og så kan Anna få sin flaske efterfølgende.
Det kan kun blive bedre/lettere... Sætningen der kører konstant i mit hoved

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg en kommentar - det gør mig så glad :-)