23.4.07

Rigtig mandag

Oskar faldt i søvn 17.40 - nåede ikke at se meget 'fjernsyn for dig', men sådan plejer det jo at være om mandagen. Han er et rigtigt mandagsbarn...
Gustav kom i seng kl 20.10 og Anna sov efter hendes vælling kl.19.15 ca.
Nu er det så jeg burde gå i seng, men for pokker,- klokken er ikke engang 21....

Jeg har brugt bilen idag; jeg var med Anna forbi Skovlunde Bibliotek med en bog, der skulle have været afleveret... Jeg lægger vist lidt for mange penge på det bibliotek. Bagefter kørte vi til Herlev centeret, hvor vi både måtte på apoteket efter ny næsespray til den lille 'snotunge' og i Føtex efter kød til fryseren bl.a.
Prøvede at finde strømpebukser til Anna i H&M, men det var ikke til at få i str 74/80... og måske er tiden bare ikke til det,- det er trods alt 15-17 grader om dagen og de kloge hoveder mener det blir omkring 20-25 i weekenden ;o)
Det var skønt at have bilen - og i morgen tager vi lige en tur til Jalsøe i Brønshøj for at bytte og finde nye solskærme til bilen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg en kommentar - det gør mig så glad :-)