3.9.07

Dagplejestart og specialestart (igen)

Anna har været på besøg hos Susan sammen med mig. Vi kom afsted på cykel alle sammen (Gustav har cykleuger denne+næste uge, hvor det gælder om at cykle så mange gange som muligt til skole) - først blev Oskar afleveret, så Gustav og så tilbage til Susan. Jeg var lidt nervøs for at Anna var for træt, men hun livede lidt op og holdt til 9.30, hvor vi takkede af og cyklede hjem. Anna faldt hurtig i søvn i barnevognenSleeping

Jeg har fået bestilt bøger og opdaget nogle nye om mangfoldighedsledelse, hvilke jeg har bestilt hjem, så jeg lige kan lure, hvad der er sket af nyt.
Jeg har tænkt over min vinkel og tror jeg skal have fundet en mere original end multikulturelt (USA) >< monokulturelt (DANMARK). Nå, men det må vente til i morgen, hvor jeg skal grave alle papirerne frem og gøre klar til onsdag, hvor Anna skal blive hos Susan uden mig - bare for en kort bemærkning.

Svigermor var forbi med min brudekjole i dag - de rydder op. Hun havde været i 'min specialelejlighed'Rolly 1og gøre rent. De vil sætte et bord og 4 stole derop, så den vil være specialeklar snart. Jeg regner dog med at arbejde hjemme denne uge.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg en kommentar - det gør mig så glad :-)