28.9.07

Så er profilen ændret lidt....

Så er jeg blevet 1 år ældre - det gjorde ikke ondt, snare tværtimod. Jeg holdt fridag og var ude og shoppe. Det blev til tøj til ungerne, igen. Men også en del hobby-ting til mig.
Lars kom 1 time før hjem fra arbejde, så ungerne blev hentet af BÅDE mor og far. Hjem til lagkage og kaffe. Og det var så den fødselsdag, for det blev den hurtige aftensmad til Lars og ungerne: frossen pizza og jeg levede af mit pulver. Oskar skulle til gymnastik 18.20 og det var lidt en kamp at holde ham vågen, men det gik. Jeg var ikke inde i hallen ,men ventede i omklædningsrummet. Han kom ud ind imellem - bare for at fortælle hvad de nu skulle - egentlig ret sødt. Han var så super glad og fuld af krudt. Det var SÅ skønt at se.

Jeg har lige en periode hvor jeg griber øjeblikkene, når ungerne er helt vidunderlige... og de guldkorn de kommer med.

Oskar i børnehaven da vi skal gå:
Mig: "sig nu lige farvel til dine venner"
Oskar kigger tilbage og rundt på alle børnene i danserummet: "Det er ikke mine venner" siger han tørt og går.
Hvad siger man så lige til den?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg en kommentar - det gør mig så glad :-)