16.9.07

Weekend

Ja - den er snart gået, men det har været rart med lidt tid med Anna - har savnet hende - og bare tanken om ikke at skulle være sammen med hende i dagtimerne mere....
Nå, men fredag var Anna næsten en hel dag hos Susan. Hun var først vågnet 6.30, så formiddagsluren blev sprunget over. Hun blev afleveret 8.30 og var så med til formiddagsmaden og frokosten fik hun 10.30. 10.45 var hun mør og sov. Susan sms'edemig kl 14 hvor Anna lige var vågnet. Jeg fik lige kogt sutteflasker af og hentede så en glad og mæt pige med tør ble 14.20.
Det var ikke meget, jeg fik lavet fredag - jo læst lidt, men tankerne kan ikke rigtig slippe Anna. Det er svært, når man har gået hjemme med hende i næsten 1 år. Tror nu Anna hygger sig meget godt med de andre børn, - nu skal moren bare lære at slippe og få lavet det speciale!
Anna og jeg nåede lige i Netto, inden drengene blev hentet. Og så var der dømt weekend med DisneySjov og guf.

I går var Lars på arbejde, så det var ikke det store vi lavede. Vi var et smut i Rødovre Centrum for at handle lidt ind - men selvfølgelig havde Føtex, Rødovre, ikke hirsevælling. Det er ret svært at få fat i, og det eneste Anna vil ha om aftenen.... Nå, men vi fik købt en masse andet - bl.a. 2 Landet For Længe Siden film, som drengene så i løbet af dagen. Jeg fik lokket drengene med i Panduro, hvor jeg fik købt lidt. Drengene gik og kiggede så det var ikke så svært at have dem med derind. Men Anna var træt, så hun faldt i søvn i bilen på vej hjem.
Oskar fik sig en 'lille' lur på 3 timer, så han kunne holde sig vågen til MGP, som de begge glædede sig til. Vi bagte kage, mens Anna sov eftermiddagslur og så kom aftensmaden i oven. Men kl.17.30 tænkte jeg "Vi kan da hente Lars ude i Field's - så kan vi spise sammen alle sammen". Anna havde nemlig sovet sen lur (45min) ved 16tiden og fået banan efterfølgende, så hun var mæt. Lars blev hentet ved 18tiden, og 18.30 sad vi alle og spiste. Det er nu hyggeligere, når vi alle er der.
Og så stod den på MGP - Gustav nåede næsten at høre alle sangene - til og med 8 (det var nr.9 der vandt...) Oskar var vågen til kl.22. Jeg faldt i søvn 22.30 på sofaen og vågnede først 4.30....
I dag har Lars været i gang med at klippe græsplænen - det er jo et langvarigt projekt. Og jeg har været lidt ude og lue foran - bare så naboen kan se hvordan man gør ;o) De har klippet hækken 2 dage i træk... Fatter ikke hva det foregår....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg en kommentar - det gør mig så glad :-)