13.11.07

Valg 2007

Så er det idag Danmark skal ha ny statsminister!

I hvert fald skal jeg ned og stemme - planen var at Lars skulle komme hjem i eftermiddag og sammen skulle vi hente drengene og så stemme. Men Lars er total på r*ven i butikken. Der er kun ham der kan åbne/luk i dag...og han mødte kl.6 i morges, så han har været afsted siden kl.5.....


Pt sover Anna - hun får lov til at tage den lange lur nu og så må vi se om hun blir træt i eftermiddag. Hun er ved at være på højkant igen. Har ikke fået panodil i dag, så nu må vi se om hun vil spise lidt til frokost. Hun drikker fint nok.

Oskar er afsted i dag - han glædede sig. Og jeg hørte fra Jakobs mor at de skulle på biblioteket idag så der sker da lidt for ham.

Gustav ville ikke hentes for tidligt, da han skulle spille Pokemon kort med Marcus. Han var klar til at køre over til Marcus i går da vi kome hjem, men jeg kunne ikke lige overskue at skulle hente ham igen med 2 syge børn.


Specialet er efterhånden en by i Rusland. Jeg bliver hele tiden hevet ud af det. Og der kommer flere og flere bøder fra biblioteket.... I går måtte jeg vende om på vejen dertil, for Oskar fik det dårligt og tanken om bræk i bilen + over Oskar holdt op imod en bøde på 10,- ...


Og så fik jeg nye stempler i går. De er SÅ fine, så nu skal jeg bare holde mig vågen til mere end kl 20 så jeg kan lege lidt med dem. De blev monteret i går, så mon ikke man kan stemple mens man ser valg i aften - og ungerne sover?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg en kommentar - det gør mig så glad :-)