16.11.07

Ved at gøre klar

Jeg er ved at gøre klar til julemarkedet, som jeg skal på på næste søndag.
Jeg fik lokket familien med i Ikea, hvor jeg fik købt en magnettavle som skal fungere som display på markedet. Glæder mig til at se om det virker....
Jeg har været igang med den store tændstiksæske produktion her til aften - et total lift fra Marie i Sverige, men mangler endnu at blive samlet. Tilskæringsarbejdet tar det meste af tiden, men så ved jeg hvad jeg skal lave i morgen, når der er fred i hytten.

Vi var forbi Martin og Lisbeth og se deres lille Frederik - han var godt nok lille, sød og nem. Storesøster Frida skulle lige forsvare sine ting - der kom pludslig 3 børn, der ville lege med hendes legetøj, og det var svært at være 3 steder på én gang....
Vi fik dejligt varm brød - MUMS - og kage. Og da kl. nærmede sig 18, pakkede vi sammen og kørte mod Gentofte. Var på McD og spise - kunne ikke nå hjem. Drengene legede lidt i legerummet, men var klar til at komme med i Ikea, da vi sagde vi skulle gå. Ingen sure minder fordi vi havde lovet dem at de måtte komme i boldland i Ikea, mens vi lige hurtig fandt den magnettavle til mig. Fandt også lidt andre ting....

Jeg nåede i centeret inden børnene blev hentet. Var i BR og købe julesok til Oskar og en Pyrus kalender til dem. Julesokken blev afleveret i Jyske Bank, hvor de så hver søndag i advent putter en lille gave i fra bank-julenissen ;o) Så nu skal vi i banken min 1 gang om ugen....

1 kommentar:

  1. Åh va fina juldekorationer du gjort!!
    Jag har inte kommit upp i mer än 25-26 kort och 5 tändsticksaskar än men hoppas att jag ska få ihop så det räcker till marknaden. Ska sälja dekorerade ljus också... kommer nog bild på det i bloggen imorgon:) Det är en ganska liten marknad jag ska stå på så förhoppningsvis räcker det med ca 100 kort...

    SvarSlet

Læg en kommentar - det gør mig så glad :-)