10.1.08

Livsbekræftende!

Tog tidligt fra lejligheden idag og hentede børn. Bagte kage med Gustav i eftermiddags - vi skal til nytårsfest med Gustavs klasse i morgen. Var til gymnastik med Oskar her til aften. Sad i omklædningen og læste, men var jo nysgerrig så de sidste 15 min gik jeg derind og sad bare og kiggede. Fulgte Oskar, som vist ikke rigtig lagde mærke til mig. Han var så glad, løb rundt, smilte, grinte, pjattede, koncentrede sig, hoppede osv DET var så livsbekræftende!
Han er mit (vores) livs bedste fejltagelse - den dreng er noget i særklasse.

Har lige været inde og kigge på mine 3 sovende børn og fatter slet ikke de negative tanker jeg til tider kan have når de larmer, ikke hører efter, ikke rydder op, provokerer... Fatter ikke at jeg var sat så dejlige børn i verden, for ikke at snakke om kønne børn.

(Det er da underligt at alle forældre synes netop deres børn er de skønneste...)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg en kommentar - det gør mig så glad :-)