5.3.08

Det underlige begreb TID

Tik tak - tiden går og den flyver afsted på jobbet.
Det er lidt frustrerende ikke at nå det man troede på arbejdet, men så er det jo godt man kan prøve igen i morgen.... Bare ikke rart at tænke på de mennesker der ligger i bunken og venter og venter...

I søndags havde jeg speciale dag, men inden jeg kom så langt og Lars og ungerne var ude af døren , var jeg igang med at farve hår.... Dét skulle jeg så ikke ha gjort... Resultatet blev ikke mindre end = GULEROD.... Nå, men nu har jeg da været på arbejde med det i 3 dage og når min hårfarve er blevet kommenteret, har jeg bare sagt kort "ja, det er blevet farvet" "ja, jeg har skiftet farve" "ja, det er en anden farve nu" Så blev der ikke rigtig sagt mere. Tror ikke folk ved hvad de skal sige til den slags kommentar.... De ved jo ikke, at det ikke er det ønskede resultat...

I mandags ringede Annas gæstedagplejer - Annas egen dagplejer har haft ferie og forstuvede derefter foden lige før hendes opstart, så Anna har nu været 2½uge hos Bettina, hvilket hun har nydt. De har været ude konstant - næsten kun inde n¨r de skulole spise og skiftes... Og Anna har sovet SÅ godt. Nå, men mandag ringede Bettina 14.30, at jeg måtte hente Anna, for hun havde øjenbetændelse. Jeg kørte med det samme og hentede hende, hjem og hente sygesikringskort (som Lars så havde i sin pung...på arbejdet...) og pusletaske og nummer til vagtlægen. Hnetede Gustav på vej til vagtlægen og var ved vagtlægen kl 16. Prøvede så at ringe, men dårlig forbindelse pga hospitalets høje murer. Kom igennem, men var nr 11 før mobilen faldt ud. Forsøgte igen - "du er nu nummer 20 i køen" Ejjjj - den må vi klare senere. Jeg skulle til madaften hos Eva, så tiden var knap. PÅ vej fra hospitalet til børnehaven, ringer de fra børnehaven, men da jeg kører bil, indtaler de besked. Tænker det er underligt de ringer kl 16.15 - så bliver Oskar jo hentet om lidt, så det må være alvorligt. Lytter besked: Oskar er faldet i et spring over nogle klodser og har landet på albuen. Han trækker den til sig og vil ikke strække armen, så de tør ikke tage ansvaret = vi må til skadestuen....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg en kommentar - det gør mig så glad :-)