18.10.09

Så er fødselsdagsweekenden snart slut

Vi har været til fødselsdag hos Frederik der blev 8 år i fredags - super hyggelig brunch, som vi forlod 16.45, hvor Lars og ungerne fortsatte til kusinens fødselsdag....jeg valgte at tage hjem. Synes jeg er godt smadret!

Vi havde glemt at købe gaver til de 2 fødselsdage.....mit hoved har været fyldt med fødselsdagen i går. Lars var hurtig i Aldi i morges og fandt en lille gave og så blev der bundet penge på gavebåndet - kusinen må få en fin forsinket gave senere.

Nu vil jeg finde strikketøjet frem - min garnpusher var nemlig så sød at køre forbi med mit manglende garn. Jeg er igang med en trøje til en bebs som skal døbes på søndag.

Håber vores oplader til kameraet snart kommer - sikke mange billeder der så skal herind...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg en kommentar - det gør mig så glad :-)