29.10.09

Øv - sygdom

Ja Anna var varm og hostede i morges - jeg selv var slatten og ville bare sove. Men med 3 børn er det op på Panodilerne og så igennem dagen. Jeg var slatten allerede i går....rigtig øv det her.

Der har dog ikke været så meget sygdom i Anna efter vi havde sovet 1½ time, så jeg har leget med Lego liggende, lavet puslespil liggende, set tv liggende og slet ikke haft tid til strik - når man nu skal ligge ned og underholde...

Jeg har ikke nænnet at fortælle Anna at hun faktisk går 'glip' af gymnastik i dag. Hun spørg jo hele tiden om det er torsdag i dag..
Drengene skal heldigvis til fodbold på skolen - det vil sige, Oskar skal til fodbold og Gustav håber så på han må træne lidt med. Men det er mandens tjans, så det skal jeg ikke tænke på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg en kommentar - det gør mig så glad :-)