13.11.09

Influenza A

Så er det bekræftet - jeg har influenza A og kan regne med endnu 1 uge med symptomer. Det føles som om jeg har drukket 10 øl og bare har tømmermænd. Når jeg drejer hovedet, tager det et nanosekund inden indholdet følger med.... og appetiten er helt i bund - hvilket ikke er helt skidt (jeg har da tabt 3 kg)

Lægen skrev en sygemelding, så jeg måske kan få flyttet deadlinen 1 uge på specialet. Ikke fordi det er særlig smart, da vi har planlagt at jeg havde FRI og var færdig og derfor lagt planer... og manden har fødselsdag...men 1 uge er 1 uge. Og nu har jeg været slatten og total ineffektiv 14 dage, såh....

Jeg nåede et hurtig smut i Matas hvor jeg fandt lidt til ungerne i december måned - en rigtig retro ting fra min barnedom: menthol plastikcigraretter (kan desværre ikke finde et billede)

Jeg må nok hellere melde fra til fodboldafslutningen i aften - har bagt 2 kager og skal lave risengrød når ungerne er hentet....rigtig øv, da det plejer at være rigtig hyggeligt.ØV ØV

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg en kommentar - det gør mig så glad :-)