2.11.09

Sygdom igen igen

Hvor er ens hedbred vigtig - og man sætter først pris på det når det ikke er så godt...
Gustav klagede over ondt i maven, hvilket han også havde gjort i går. Og inden Lars nåede hjem og overtage, så jeg kunne skrive, lå jeg selv med mavesmerter. Min søde mand har været i byen og købe cola - det hjælper lidt, men hovedpinen har jeg overladt til Panodilen. Det hjælper dog ikke rigtig :o/

Jeg har ellers taget billeder de sidste par dage med henblik på at opdatere bloggen, men når det aldrig - måske jeg kan finde lidt tid i aften, nå ungerne sover og TV ikke tilbyder noget spændende.

Håber jeg snart er på toppen igen, for specialet skriver ikke sig selv (det ville ellers gøre mit liv meget lettere) og det er ikke sjov at være mor til 3 børn, når man er slatten. Godt jeg har en god mand!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg en kommentar - det gør mig så glad :-)