26.2.10

Legende børn mm

Anna har for første gang en veninde med hjemme fra børnehaven og lege. Og hvor de hygger sig. De har været oppe på Annas værelse og lege alene i 1 time nu...

Om ½ time skal Oskar hentes - han ville IKKE med hjem kl 13.45, hvor Gustav blev hentet. Tror Oskar har det lidt for godt på SFO'en - og det skal jeg jo ikke klage over. Men det er da nogen gange lidt øv at han ikke med et smil vil med hjem. Bare nogen gange.

Tiden, hvor drengene kom én løbende i møde, når man hentede, ER forbi. Kan huske at det var nitten at aflevere men lykken at hente dengang drengene gik i børnehave.
Anna har næsten heller aldrig tid til at tage med hjem - jo om torsdagen gider hun godt,- der skal vi direkte til gymnastik...

Puha, hvor får jeg slappet af. Det er skønt at jeg har fået fjernet den sorte tunge sky fra mit sind - kan allerede mærke at det hjælper på hele mit livssyn. Der er tusind ting at være glad for, at glædes over i hverdagen og så har jeg jo den skønneste familie. MEN det har været en kamel at sluge - nok især for manden som jo ikke var med til at tage beslutningen...

I aften står den på strik. Skal lige nå at lave Annas Fiona færdig inden OL slutter. Og så skal jeg igang med Gustavs trøje - jeg ved bare ikke hvilken model endnu...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg en kommentar - det gør mig så glad :-)