2.2.10

Pakke pakke og vinterstorm på vej

Jeg har pakket stempler, blomster, papir etc til den store guldmedalje. Det tog længere tid end forventet, men nu er alt samlet sammen. Men med vinterstorm på vej, har jeg lovet at hente ungerne tidligt - så må vi se hvornår jeg kommer på posthuset.

Oskar er begyndt at læse sådan rigtig - i går gik han da lige igang med en Bakugan bog.... Han læste lidt forkert men det er okay når man kun går i 0.klasse.

Og hvis nogen derude sidder med det gyldne råd mht hårbøstning, så tager jeg imod med kyshånd. Anna vil bare IKKE have redt hår. Og det ser IKKE pænt ud. Jeg har prøvet at lade hende selv, men nix. Så pt er det med at sprutte balsamspray i hendes hår inden hun løber væk - og så indfange hende med børsten i hånden. Som I kan forestille jer er det lidt af et circus hver morgen.

Specialet er kun vokset lidt - synes stadig jeg mangler meget, så jeg må hen til den bærbare, som ikke er online ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg en kommentar - det gør mig så glad :-)