24.3.10

ØV-følelse

Jeg har lige afleveret Anna i børnehaven - og hun var IKKE meget for at lade mig sige farvel/vinke/gå. Hun klamrede sig fast, græd etc så jeg blev lidt og snakkede med hende i garderoben. Men efter 10 min måtte jeg afsted - det hjælper jo ikke at trække det hele ud (hvilket jeg nok allerede havde gjort...). En pædagog kom mig til hjælp, men for pokker hvor er det svært at sige farvel til sin datter, der bare skriger og vil over til en.....
Så nu sidder jeg her med en rigtig ØV-følelse.

Havde det været en anden dag, havde jeg nok taget hende med hjem igen (:o() Men min mor kommer i dag. Vi skal ud og købe sko til mig - på hendes dankort! Det kan man jo ikke sige nej til. Slet ikke som arbejdsløs.

Jeg skal lige sende et par ansøgninger afsted inden hun kommer og så skal ungerne hentes tidligt, så de kan få lidt tid med mormor.

1 kommentar:

  1. Kan godt forestille mig, at det er en rigtig øv-følelse med et ulykkeligt barn. Håber at hendes dag trods alt blev ok.
    Dejlig side du har, og jeg glæder mig også til at følge med her :-)

    SvarSlet

Læg en kommentar - det gør mig så glad :-)