5.10.10

Jeg savner indhold

Ja - jeg er godt og grundig træt af at være arbejdssøgende!

Jeg har skrevet ansøgninger i lange baner i dag - nu hvor der endelig er noget at søge.

Hvis du kender et sted der mangler en arbejdende kvinde så skriv endelig!
Jeg er ved at være så desperat at alt har interesse...næsten, for der er noget jeg ikke kan; ringe rundt og sælge lorteprodukter.

Det er da hyggeligt at have tid til strik, hente børn tidligt etc, men jeg savner noget indhold i mit liv - savner at kunne give lidt tilbage til samfundet (har overvejet frivilligt arbejde, men det giver ikke så meget mad på bordet). Og så savner jeg at bruge min hjerne, at have voksenkontakt, være nyttig, være ventet, være brugbar....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg en kommentar - det gør mig så glad :-)