14.1.12

Bærbarhed er fantastisk

sidder foran tv'et - har lige set Krysers Kartel, som jeg aldrg har synes var særlig sjov, men hvor har jeg grinet. Og så med den bærbar i skødet, - hvilken frihed!

Jeg har været slatten i kroppen i dag, så jeg kom ikke til træning, - skal afsted i morgen. Til gengæld har jeg sovet kl 10-16, hvorfor jeg nu er frisk....
Huset sover og strikketøjet kalder. Det er ikke meget jeg har fået strikket på det sidste, hvilket jeg jo ellers bruger som afstressning. Så det kan faktisk mærkes, at der ikke er strikketid i min hverdag.
Men nu håber jeg det bliver anderledes i fremtiden.
Fra mandag er jeg fastansat! Det betyder ro i maven, penge på kontoen og 2½time mindre arbejde om ugen, da jeg nu får betalt min frokost. Se DET er stort. Mandag skal der forhandles løn, skrives kontrakt og så skal jeg bare glæde mig til d.1.feb, hvor jeg skal ud og bruge penge.
Jeg 'plejer' (lyder som om jeg har gjort det mange gange, hvilket ikke er tilfældet) at bruge min første løn på noget jeg længe har ønsket mig. Sidst var det mine George Jensen Margurit ørestikkere. Havde egentllig tænkt at jeg skulle købe tøj, men jeg er på vej ned i størrelse, hvorfor jeg hellere vil vente et par måneder. Måske en ny duft og en tur til frisøren (luksus har mange størrelser...)

strikketøjet kalder....

1 kommentar:

  1. Hvor er det dejligt for dig - endelig fastansat ;O) Stort tillykke!
    Ja, man skal huske at forkæle sig selv - det er såååå dejligt.

    SvarSlet

Læg en kommentar - det gør mig så glad :-)