3.7.12

Kedsomhed giver strikkeideer

Der er MEGET stille på arbejdet, så jeg har været på Ravelry og finde opskrifter, der skal afprøves i ferien. Fx Nova og Echo Flower Shawl
Jeg har garn til begge, men først skal min fars sweater være færdig - eller næsten. Det er jo rart at have lidt at skifte med, så man ikke skal sidde med næsen i diagrammer hele ferien.

Ferien starter om 4 dage og de snegler sig afsted...

Gustav blev sendt til Bornholm søndag morgen og har kun skrevet en sms til moar: "jeg har det godt"
Hulk, han er ved at blive stor og jeg skal lære at trække mig i baggrunden. Jeg får ikke alt at vide og kan end ikke hive det ud af ham.

Oskar keder sig, nu hvor storebror ikke er hjemme. Der er ingen at spille fodbold med, ingen at spille computer med. Og i sfo'en er dagene lange.

Anna hygger sig tilgengæld i sfo'en,- mange af venninderne er der stadig og så er det okay at være i sfo. Desværre er der ikke den store aktivitet ud af huset i denne uge, da der er mange børn. Men det skulle jo også være så sundt for børn at kede sig lidt...




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg en kommentar - det gør mig så glad :-)