1.12.12

Glædelig 1.december

Så er december skudt igang.
 
Jeg nåede at få besøg af julemanden i går aftes så der var en pakke til ungerne her til morgen. Smart hue/halsedisse/pandebånd til drengene og Smølfine madkasse + hårspænder til Anna.
 
Julekalenderene er også fundet frem - og åbnet. Julekaserne blev fundet på loftet, så i dag skal der pyntes op til jul. Altså ind imellem at ungerne skal i skolebio hhv. kl. 10, 12 og 14.....sådan er det når man har et barn på hvert hold.
Anna er pt nede og se "Arthurs julegaveræs" så hun skal nok komme i julestemning. Filmen startede kl 10, men 9.40 var hun på plads i biffen. Hun skulle sidde på kysserækken og var da også den første i hele biografen - det synes hun jo bare var sejt :-)
 
 
 
 

Oskar skal snart af sted. Han skal se Happy Feet 2, som skulle være en rigtig sød film. Med massere af sne og kulde og dans, så den skal nok falde i Oskars smag.
 
Gustav skal se Tintin - jeg overvejer at tage med, hvis jeg må.... Jeg fik aldrig set den da den gik i biffen og dvd'en fik vi aldrig købt. Gustav glæder sig hver gang, da han nu er blevet 11 år og dermed må se film, der er markeret med "Anbefalet over 11 år" (Tintin er kun anbefalet til over 7 år) men han må se nogle film, som lillebror ikke må se. Bare dét at han må/kan noget lillebror ikke må/kan....
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg en kommentar - det gør mig så glad :-)