19.11.09

Hjemme igen

Hvor er det skønt at være hjemme igen.
Og især med mere materiale end da jeg tog af sted. Og det er jo godt for specialet og mig.

I dag har jeg været hos vejleder, hvilket var super godt. God kritik og gode ideer. Hvad mere kan man forlange af sin vejleder. I hvert fald dejligt med en engageret og jordnær vejleder.


Jeg var et lille smut forbi Sommerfuglen - skøn butik - og købe garn til en kjole til mig selv. Spændt på at se mig selv i en hjemmestrikkede kjole....

I eftermiddags var Anna og jeg til gymnastik - dejligt at være på tomandshånd med hende igen. De sagde i børnehaven at hun havde ændret adfærd de dage jeg havde været væk - meget mere mut, ked og suttetrængende.

Det er skønt at komme hjem til 3 unger + 1 mand der faktisk har savnet én. Oskar var ikke så fysisk i gensynet, men insiterede på at MOAR skulle læse godnathistorie. Gustav var fuld af kram, kys og knus. Anna dejsede om på vej hjem fra gymnastik, så både Oskar og Gustav fik lavet lektier 1 time uden forstyrrelser og med både mor og far. Kvalitetstid med stort K!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg en kommentar - det gør mig så glad :-)