21.11.09

Vores lille lykkefugl

Anna er blevet en stor pige - sutterne hænger nu på bibliotekets suttetræ. Og hun har fået sutte-diplom med hjem. Hun hængte dem selv op, vinkede farvel og fik taget billede. Og så hænger de jo et sted vi kommer tit. Og ved siden af fætter Jeppes sutter.
Vi tog i BR bagefter hvor hun måtte vælge en ting i stedet for sutterne - store perler + perleplade. Dejlig økonomisk pige ;o)

På vej hjem var vi et smut forbi kirkens julemarked, hvor både farmor var og Annas gamle dagplejer - super gensyn. Anna fiskede i fiskedammen og vandt 3 præmier og så skulle hun prøve tombolaen - 10 lodder og 5 gevinster - lykkefugl. Der var mange af de andre der vist havde taget alle nitterne. Så nu sidder hun og maler t-shirt og har chokolade, orkidé, shower-gel og juleviskestykker med hjem.

Drengene har været i skolebio og se hhv. Hundehotellet og Disko-ormene, men er pt ude og handle ind med manden, så jeg glæder mig til at høre om filmene - og Oskars første biograftur uden voksne....

I aften skal morfars cardigan være færdig, så jeg kan komme igang med kjolen... hvis ikke jeg lige skal lave en lille cardigan til mit gudbarn Carl som vi skal se igen til jul. Str 6 mdr. tager jo ikke mange dage.... Men det kan det til gengæld gøre at bestille garn - at vælge butik, farve, kvalitet kan tage et par dage for mig.
Har du gode erfaringer med butik eller særlig garnkvalitet (til en lille bebs) så skriv endelig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg en kommentar - det gør mig så glad :-)