13.1.10

lidt online igen


Så er jeg lidt online igen - men vores stationære computer er stadig i udu




Der er sket en del på det sidste - men kort:

Specialet er udskudt

Julen var skøn

Børnene vokser og udfordrer

Nytåret skudt igang

strikketøjet vokser




Og så lidt billeder som vist siger mere:
Oskar tabte 4 tænder ret hurtigt

Så kom sneen og det skulle udnyttes

Anna var vild med at klippe julepynt

Dette billede er taget en decemberaften kl 22.15!


Det store juletræ blev pyntet d.23.dec af børnene

2.juledag bød naturligvis på julebanko

Børnene glædede sig til gæsterne kom og det nye år skulle skydes ind




Min første hue - som var til Anna...


Min anden hue - som var til mig....

Anna og Oskar nød sansegyngen hos

Martin & Lisbeth efter en lang kælketur

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg en kommentar - det gør mig så glad :-)