22.1.10

Vores computer lever igen

Så er vi online fuld tid.

Lige for tiden går tiden med at skrive, søge job og strikke - i nævnt priotering.

Det er godt nok ikke let at finde arbejde som cand.mag. men så må mindre jo gøre det. I hvert fald indtil videre.

I aften står der madaften på programmet, hvilket jeg GLÆDER mig til. Det er dejligt med 3 gode, lyttende veninder!

I morgen skal den store spille håndbold med skolen og samtidig skal Oskar i skolebio. Jeg håber at kunne finde et spinningshold, der passer med tiden.
Og så får vi besøg fra England ved 16 tiden. Fætter Christian kommer og leger med drengene og skal sove her. Drengene glæder sig vanvittigt.
Håber at kunne vise billeder i morgen - nu virker min nye header da. og jeg har fundet Paint-programmet på computeren... (computernørd blir jeg aldrig)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg en kommentar - det gør mig så glad :-)