19.10.10

Spændt på i morgen

Nu går det snart løs - i morgen kl. 08.00 skal jeg møde på arbejde. Det er længe siden jeg har kunnet sige det. Men det er skønt. Jeg glæder mig , men er samtidig spændt. Ved jo fra Charlotte, at arbejde stjæler al ens strikketid ;o)

I morgen tidlig skal Gustav fejres - glæder mig til at se hans ansigt når han åbner gaven fra os - måske et billede af det...
Bedsteforældrene kommer forbi i morgen eftermiddag og bliver til aftensmad, hvor Gustav har bestemt menuen: risengrød.... Jeg kommer fra arbejde og er sikkert træt, så det er fint de smutter inden klokken bliver for mange., Min mor skal til Århus, så jeg ved hun og min far ikke bliver længe. Min mor har 2 fætre med fra Århus, men jeg håber farfar kan holde til det - han lider af alzheimer, så for meget støj er ikke godt!

Har lige et monteringsarbejde foran mig - morfars vest skal være færdig til i morgen. Det er jo planen det er hans fødselsdagsgave. Han havde fødselsdag i søndags - samme dag som Anna.
Der skal nok komme glade billeder af min smukke 4 årigede datter senere

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg en kommentar - det gør mig så glad :-)