21.10.10

Fuldstændig blæst

Jeg er helt blæst efter at være blevet bombarderet med viden i 2 dage. Jeg ved næsten alt om Digital Signatur og Nem-id nu - men tror det hjælper at komme til at prøve det på egen hånd.

I går var der gæster da jeg kom hjem - ikke en heldig kombi når man er træt i hovedet efter 1.arbejdsdag. I dag er jeg kommet hjem til en syg mand - han har skræntet længe, men nu er det halsbetændelse og penicilinen skulle gerne snart virke. Pt ligger han og sover, så jeg har 3 børn der vil al muligt....hjælp mit trætte hoved.

Og så har jeg fundet ud af at jeg slet ikke har strikket i 7 dage nu. Det er en hel uge!!
Jeg har været lidt tommelum efter jeg fik tilbudt arbejde og skulle ordne fødselsdage, tænke mad, indkøb etc Men men men, i aften skal jeg strikke når ungerne sover - hvis jeg ikke falder i søvn sammen med dem....igen
Jeg har dog tirsdag lavet min fars vest færdig, - den blev givet væk i går. Den passede perfekt, men billeder af den færdig har jeg ikke - til gengæld har jeg billeder af glade fødselsdagsbørn:
Kommer senere

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg en kommentar - det gør mig så glad :-)