5.11.10

Sikke en uge

Nogen gange forstår jeg slet ikke at tiden kan gå SÅ hurtig
Denne uge er bare forsvundet - men der har også HELE tiden været noget. Hvis det ikke var arbejde, så var det kontaktforældremøde, madaften eller svømning. Dette er første aften hvor jeg bare er hjemme - og ikke sover ;oD

Det går rigtig godt på arbejdet. Jeg er lige blevet lært op i digital signatur til erhverv, så nu er der lidt større udfordringer i kaldene. Det er dejligt at have voksne at snakke med - om andet end børn. De fleste er jo en del yngre end mig, så i dag må jeg indrømme at jeg følte mig lidt gammel. Mange af de andre snakkede jo om J-dag. Dér springer jeg så lige over.
MEN MEN MEN jeg fik meldt mig til julefrokosten - det er med fri bar ! Det skal nok blive sjovt. Især når jeg er fuld efter 3 drinks

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg en kommentar - det gør mig så glad :-)