27.10.12

Cirkeline i centrum

Anna og jeg har været i København med Tina og Marica og se Cirkeline i tivoliland.
Jeg havde fået billige billetter gennem arbejdet - og det var LÆNGE siden Anna og jeg har været afsted på tøsetur.

Vi smutted først forbi Baresso og fik kaffe/kakao. Og derefter Anemone teateret.

Anna syntes, det var lidt kedeligt til at starte med, men fangede dog ALT i stykkede.
Der var godt nok mange mennesker i centrum - kan bedre forså hvorfor det er, vi aldrig tager til København længere. Det er ikke til med de små størrelser. De går og kigger ind i ben hele vejen.
Det var dog skønt at høre Anna, da vi nåede Rundetårn og jeg fjollede og sagde, det var da et mærkeligt hus det dér - "Eii mor, det er da Rundetårn"

Vil lige vise Annas 'nye' kjole, som egentlig var færdig til hendes første skoledag, men den passede ikke til sol og 17 grader, idet den er i uld:
Stiller op for mors skyld

Men så skal man da også posere...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg en kommentar - det gør mig så glad :-)