26.10.12

Efterårsferie mm

Ja efterårsferie blev det så ikke til for mig. Jeg er deltidssygmeldt og må dermed ikke holde ferie. Jeg må heller ikke flexe. Jo jeg MÅ godt, men skulle raskmeldes først og derefter sygmeldes igen. Systemet er ikke for syge mennesker....
Jeg har indtil nu været på 4 timer dagligt på arbejdet, men det går meget bedre, så nu skal jeg op på 5 timer. Håber jeg kan fortsætte den gode retning

Nå, men ungerne holdt lidt ferie med farmand, men dagene var præget af fødselsdage:
Mandag tog vi alle i svømmehallen kl 19.30, hvilket ungerne syntes var rigtig fedt. Det blev mørkt udenfor og vi plaskede rundt (næsten alene) i svømmehallen indtil livredderne jog os op kl 20.30.
Onsdag blev Anna 6 år og morfar 75 år
Torsdag blev kusinen 12 år
Fredag blev morfar fejret
Lørdag blev Gustav 11 år og huset var fuld af vores søskende + deres familier = 24 stk
Søndag fladede jeg ud efter en omgang bowling - Gustav syntes hans fødselsdag var overaget af alle andre, så vi var en tur i bowlingecenteret...

Det var dejligt at holde/være til fødselsdage, men jeg fik slet ikke ro og slet ikke tid til strik.
Jeg nåede ikke at blive færdig med min fars sweater.
Kroppen fik jeg blokket (lidt for meget) og lynlås købt. Men først nu ligger ærmerne til bloking - og så skal der syes (glæder mig ikke, men jeg har heldigvis min mor i baghånden, hvis det hele går skævt).

Anna 6 år

fødselsdagen hos kusinen

morfars 75 års fødselsdag

Alle fætre/kusiner linet op til fødselsdags skattejagt

Gustav 11 år

Og der bowles




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg en kommentar - det gør mig så glad :-)