31.3.07

Ligegyldigt speciale...

Og dog....
Har lige lagt ungerne i seng - og kors hvor er de skønne!
Tænk at jeg har været med til at skabe 3 så vidunderlige børn (har i grunden altid syntes det var lidt 'sjovt' med det faktum at ALLE forældre synes deres egne unger er de skønneste....)
- Specialet virker fuldstændig ligegyldigt.

Lars har nu sin sidste vagt i lufthavnen, - og på mandag starter Dichmann eventyret for os.... 3 dage i Århus, fri i påsken og så 5dage i Århus, Gustavs gymnastikopvisning, 6dage i Århus, fri søndag, 5dage i Roskilde og så går det løs i Field's
Det blir nok ikke så hårdt som jeg havde frygtet. Anna er begyndt at blive lagt i sin seng når hun skal sove - falder ikke længere i søvn i mine arme og ammes ikke i søvn (selvom det er fristende til tider...)
Det er gået forrygende i dag - drengene cyklede selv på legepladsen mens jeg gav Anna mad og ny ble og så op i barnevognen og over til legepladsen, hvor de havde fundet Marcus, Lucas og Timian fra børnehaven. Gustav spillede fodbold og Oskar legede i sandkassen - der var ikke rigtig brug for mig. Men jeg blev og snakkede og holdt drengene bare lidt i ørerne. De var både inde og ude - og Anna blev træt midt i det hele, så efter 1½ time gik vi hjem - jeg måtte hale dem hjem. Nåede at lave aftensmad OG spise den, inden Anna vågnede:o)

Nu må det være på sin plads at jeg trisser i seng eftersom Lars skal give/ha farvelbajere, så jeg må tidligt op i morgen med drengene.... De A-børn...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg en kommentar - det gør mig så glad :-)